dålig uppdatering

okej först och främst: förlåt för dålig upptatering , men i Tisdags var jag inte på humör , ville bara sjunka genom jorden ,
och igår så funkade inte blogg.se för mig ,men nu är allt bra:) , kan berätta lite vad som har hänt  igår och idag,
Igår hade vi tema dag i skolan såman skulle renskriva sin saga som vi hade skrivit en vecka innan och rita bilder till den och så ... Det tog hela skoldagen , så efter skolan runt kl 3 åkte jag och Ida till kista , jag skulle köpa en parfym :
 Naomi Campbell Catt delux , at night

men ja köpte aldrig den istället köpte jag bara en "kräm" på apoteket och Ida köpte strumpbyxor ,
skulle egentligen jag också behöva men köper den någon annan gång , Idag gick skoldagen hyffsat snabbt vi kollade på film dom 2 sissta lektionerna så det var bara chill , sen åkte jag till dansen och kom hem nyss , jag ska snart Ducha sen äta mat , så nu måste jag gå , kanske skirver senare
puss / tess

Kommentarer
Postat av: ida

"kräm" haha, cooling ; )

annars flytande typ ansiktsvatten :p

2009-02-19 @ 18:40:59
URL: http://ppopular.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0