lång sammanfattning!

okej nu kör vi basta på engång, kör lite sammanfattning om gårdagen om "idagdagen" hahahah! igår sov jag och ida hos maria, vi hyrde en film som hette blonde and blonder inte direkt så himla bra, men lite skratt kom det ju då och då. Men inte riktigt någon film som jag rekomenderar. vår såkallade spadag, vart inte riktigt av, men vi hade riktigt kul ändå, direkt när vi kom dit börja vi göra tacos, sen åt vi och prata om allt möjligt hur länge som helst, senare gick vi upp och dansa omkring o sjöng lite hej vilt! sedan tittade vi då på filmen, som somsagt inte var så bra! men vi var på så glatt humör att vi gjorde större del av filmen haha, sen låg vi o prata o hade trevligt. vid 2 somna vi, och vakna vid 10tiden då åt vi en jätte god frukost, sen tvinga maria ner oss på isen där jag fick försmå skridskor och ida förstora så vi såg lite ut som wierd o wierdo haha. Ida var den enda som ramla, väldigt begåvat : ) sen gick vi upp och gjorde pannacotta, var så himla gott. sen packa vi våra saker och åkte hem till mig, där ida hjälpte mig o byta rum, när vi var klara gick vi till pizzerian ( pinsamt vi satt där i 1,30 h ) o nu ska vi fixa lite frukt o sen lägga oss o titta på Mr. Bean! oj vart ett långt inlägg nu, men då vet ni ju de som jag glömt skriva! puss på er


maria, ida och jag <3333

Kommentarer
Postat av: sofia

dina inlägg förbättras!

2009-02-15 @ 13:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0