hatar rubriker

förlåt för jag inte har  uppdaterat idag men har inte hunnit , vaknade runt halv 8 sminkade mej och klädde på mej sen kom maria hit typ 10 över 8 och lämnade sina saker sen gick vi typ direkt till skolan .. skol dagen gick rätt så snabbt  hände inte så mycket , jag , michelle , Ida och dalinne gick till centrum sista lektionen och drev me lite folk haha !
efter skolan drog ja , ellie , maria , julia och molly till dansen jag slutatde vid 5 så kom mamma och hämtade mej sen har jag pluggat lite spanska ätit och duchat och så kom maria typ halv 7 och ska sova här   vi har inte gjot så mycket spelat in några videosar och pluggat lite spanska ,,

Ps dagens låt kommer i nästa inlägg ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0