rubrik

hejhej!
Idag har jag typ inte gjort något alls jag tror jag börjar bli sjuk igen , har as ont i halsen så har bara varit hemma Idag ,fast imorn måste jag till skolan . Jag har utveklings samtal! men iaf
Imorse hade Jag och Ida ställt klockan på kvart i 10 för hon skulle till simhallen , när hon hade gått satte jag på tvn och kollade på CampRock haha den e faktist sjukt bra , Sen har jag typ inte gjort nånting.
Jag ska snart förlja med pappa till willys ( för ja vill ha boken om jag kunde drömma  ) som finns där ,
Sen efter ska ja väll bara äta mat , plugga och bada eller ngt !
Men nu väntar pappa så jag måste gå nu men skriver mer senare
puuussar / tess
( hehu sorry för tråkigt inlägg )

 
en bild från thailand , sjukt ful men Elefanten var gullig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0