hatar rubriker !

hejhej ,
för er som inte har läst några av mina bloggar förut så tänkte ja skriva lite om mej själv .
Jag heter Therese är 13 år och bor i bro (som ligger nordväst om sthlm) , Jag har 2 hundar båda e olika blandraser ( kan lägga in bild på dom sen ) . På fritiden är ja med kompisar, shoopar , går på Dans och massa annat :) ,
ja vet inte så mycket mer ja kan berätta..
juste jag är halv polsk också ;) hihi .

På bloggen tänkte ja ha dagens låt nästan varje dag, och Dagens outfit lite då och då också!
men hoppas ni kommer att läsa bloggen och komenterar somsagt:)
så skriver ja mer när ja kommer hem , nu måste jag skynda till skolan, men ni får ha det så bra sålänge .
 Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0